3 Haziran 2012 Pazar

Birsen Tezer



Sahnedeki duruşu,  şarkılara hakimiyeti , sesi  … 
Ortalarda ben müzisyenim;  şarkılar yapıyorum, milyonlar dinliyor benim şarkılarımı,  hep bir ağızdan söyleniyor diyen zırtapozlar kendilerine müzisyenim dedikleri için kendisini aynı kefeye koymamak adına müzisyen kelimesini kullanamadığım isim..

Birsen Tezer sen insan mısın diyorum yine .. 





Hayatım boyunca emir kipleriyle konuşulmasından nefret etmişimdir ama söz konusu Birsen Tezer şarkıları olduğu zaman buna engel olamıyorum .  
Herkes dinlemeli herkes bilmeli diyorum ama sonrasında duruyorum "yok ya bana özel kalsın, kimse bilmesin" diyorum . Kendi içimde kendimle çelişmeme neden oluyor . 

En nihayetinde 24 Aralık 2011 ( çok geçmiş zaman ) tarihinde “artık yeter albümden dinlemem “diyip kalkıp Hayal Bistro Sahnesinde kendisini izlemeye gittim .. İçeriye girmemle beni olduğum yere mıhlaması bir oldu . Ağzı açık ayran budalası diye bir şey var ya işte o akşam onu yaşadım …  

Bu da o akşamdan "Sus Pus" 



Yeni albüm kayıtlarına girdiğini öğrendiğimden beri stres oldum . Sanırsın ben çıkartacağım albümü .Merakla bekliyorum ..   

Albümdeki şarkılardan sadece birini biliyor olmak bile güzel ;  ki o da  “ Aşk Üzerine Söylenmemiş Her Şey”..  Beş bağımsız öykünün beş ayrı yönetmen tarafından çekilmiş filmin ;  İlhan Şeşen parçasının Birsen Tezer yorumu ..

O da şöyle ki : 




Bir de şöyle bir şey var :



Unutmadan benim için Birsen Tezer demek ; elbette Bülent Ortaçgil demek ama bir de Tunç Öndemir , Gürol Ağırbaş , Mümtaz Solmaz , Emre Tankal , Ahmet Özbilen vardır … ,
Müziğin en şahanesini yaşarsınız bu isimlerle ..

Hatta Tunç Öndemir’i buradan : http://tuncondemirlive.blogspot.com/  yada  buradan https://twitter.com/#!/TuncOndemir takip edebilrsiniz ;)

Birsen Tezer twitter adresi : https://twitter.com/#!/BirsenTezer 

Çok çok Birsen Tezer dinlemeniz dileğiyle .. 






4 yorum:

  1. Yazınız ve tüm yazılarınız çok güzel. Takip ediyorum. Elinize sağlık ve ayrıca teşekkürler.
    İyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) Ben bunu nasıl göremedim kusura bakmayın :) Artık İstanbul'a gelin yazlık mevsimi "kapansın"cılardanım :) Albüm çıksın artık

    YanıtlaSil
  3. Paylaşımlarınızı önemli konular altında yapmışsınız.Teşekkür ederiz. Beton bariyer olarak paylaşımlarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil
  4. birsen tezer candır yaa.. hala onun canlı performansına gidememenin ezikligini hissediyorum üstümde :((

    YanıtlaSil